09 września, 2013

Piątkowy kurs i niedzielne spotkanie.

W piątek znowu odbyło się spotkanie kursowe, było super nie licząc tego, że Kiba nie mogła się na niczym dłużej skupić, ciągle widziała przed oczami Raya i się na niego wgapiała. Zaczęłyśmy ćwiczyć aport, ale na razie przeciągamy się piłeczką na sznurku, gdyż szarpak buńka próbowała zakopać i nadawał się jedynie do wyrzucenia do śmieci XD. Na ostatnie spotkanie przybył dwa nowe psiaki, Bodzio i Edzio, mieszańce przypominające wyżły. Jeden szorstkowłosy, a drugi gładkowłosy ;). Strasznie wylewnie okazywały swoje uczucia :D.
fotograf Agnieszka Sobora
Wczoraj nie pojechałyśmy na wieś to zorganizowałyśmy spotkanie treningowe jak ja to nazwałam z Julitą i Rayem. O dziwo Kiba ładnie się skupiała, nie to co w piątek. Można rzec, że zupełnie inny pies. Kiedy usłyszała piszczącą zabawkę Raya od razu poleciała do nich, ale nie zdążyła nawet dobiec i już wracała na moje zawołanie. Jestem z niej strasznie dumna :D. A teraz cała masa wczorajszych zdjęć ;).


















Strasznie popsuła się jakość przy zgrywaniu, ale są jakie są.

Jeszcze w tym tygodniu pojedziemy z Kibą na wieś, więc będzie pościk i sporo zdjęć, no i może wreszcie nagram ten filmik, bo tak się z tym zbieram :D.
Pozdrawiam ;)

7 komentarzy:

  1. Jejuuu Oziiikk w dodatku Ray :3
    Ja sie zastanawiam nad szkoleniem Fado i kastracją.
    Zobaczymy co z tego wyjdzie, jak na razie zbieram pieniądze na te 2 "sprawy". Zazdroszczę wspólnych spacerów z psami!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje psiaki też próbują zakopać wiele rzeczy.
    Widać Kiba szczęśliwa i zadowolona z zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow.! jakie zmiany,blog jest fantastyczny.! gdy zobaczyłam Ray'a otworzyłam szeroko buzię,znakomicie znam się z Julitą.! :O marzę o spotkaniu z nią,a tu patrzę zdjęcia Rysia i Kiby,zazdroszczę,po prostu zazdroszczę - jaki zbieg okoliczności.bardzo przepraszam że mnie nie było,od dziś na nowo zaczęłam przygodę z bloggerowaniem.! będę Was odwiedzać systematycznie,mam wielką nadzieje że o nas nie zapomnieliście --> http://baddy-wspanialy-labrador.blogspot.com/

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak mi brakowało twoich postów :D.
      Ostatnio właśnie szukałam po różnych blogach jakiś osób z mojego miasta albo okolic i przypadkowo znalazłam Julitę (mieszka może jakieś 5-6 km od mojego miejsca zamieszkania):D. Ray jest fantastycznym psiakiem i zawsze daje takie popisy sztuczek, że aż głupio się robi XD.

      Usuń
    2. Olls znasz mnie aż za dobrze ;d
      Spacery z Olą i Kibą są wspaniałe Ray na spacerze mega się męczy i myśli :D Znalazł swoją przyjaciółkę haha A ty Olls przeprowadzaj się do Łukowa, a codziennie będziemy wychodzić :3

      Usuń
    3. Kiba też po takich spacerkach jest bardzo zmęczona, zresztą sama widziałaś jak się kładła XD.
      Właśnie Ola, przeprowadzaj się tu do nas i będą potrójne spacerki :D.

      Usuń