05 września, 2013

Kurs psiego posłuszeństwa- pierwsze spotkanie.

Jak pewnie zauważyliście, pojawił się nowy wygląd bloga :D. Bardzo mi się podoba, wreszcie wygląda on jak trzeba XD. Calutki szablon zrobiła Lani od Sashy za co jej bardzo dziękuję :).

A co do spotkania...W naszej grupie są 4 osoby (razem ze mną) i 5 psów, wszystkie oprócz jednego to szczeniaki :). Wczoraj jednej osoby (tej z dwoma psami) nie było, może to i lepiej. Na początku każdy pokazywał czego już nauczył swojego psiaka, ja oczywiście połowę komend zapomniałam pokazać, ale to nic :P. Buńka pięknie się na mnie skupiała, wszystkie komendy wykonywała bez żadnego ale (no czasami były momenty, gdzie musiała coś powąchać XD), na razie skupiłyśmy się nad chodzeniem przy nodze i coraz lepiej nam idzie :). Gdy wróciłyśmy do domu Kiba była tak zmęczona, że ledwie dolazła do miski z wodą, no ale nic dziwnego, szalała z Rayem i Janeczkiem przez dość długi czas, oczywiście z przerwami :D.



Wiem słaba jakość, ale na razie dysponuję tylko tymi zdjęciami, może jutro będę miała lepsze :D.

Dzisiaj odwiedziłam sklep zoologiczny i kupiłam Kibie szelki, są mi bardzo potrzebne, a na razie szkoda mi wydawać kasy na lepsze, bo mała zaraz z nich by wyrosła :P. A tak się na niej prezentują:


ta poza XD

Jeszcze kupiłam 0,5 kg karmy Royal Canin. Przyda się w ramach smakołyku na treningach, bo maced coś za szybko znika XD.

Duży plus za wielkość i to, że smakuje Kibie, a to nie często się zdarza :D
Oprócz tych nowinek muszę się pochwalić, że Kiba już ładnie wykonuje komendę 'proś'. Oczywiście przeważnie opiera mi się na rękach, ale czasami mnie zaskakuje i bez nich daje radę :). Teraz próbuję nauczyć ją komendy 'a kuku' i w najbliższym czasie spodziewajcie się filmiku sztuczkowego.

Parę tygodni temu wysłałam moje zdjęcie z Kibą na konkurs "pies członkiem mojej rodziny" i zajęłam o dziwo 2 miejsce :D. Nagroda to dysk Petsages Cosmodysk klik. Pierwszy raz w życiu coś wygrałam, więc wczoraj jak się dowiedziałam to zaczęłam się głupio cieszyć i skakać XD.


Pozdrawiam ;)

7 komentarzy:

  1. Masz ślicznego psiaka! Jak to rasa (sory, ale totalnie nie poznaję, nigdy nie widziałam takiego uroczego miśka)? Też muszę kupić szelki, zabieram się za dogtreking więc to konieczność...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej !
    Sama zastanawiam się nad szkoleniem Fado. Tylko że Amigo czy Wesoła łapka? I oto jest pytanie.
    Jak na razie zbieram pieniądze, a później się zobaczy na jaki kurs do której "firmy" się zapiszemy.
    Ładne szelki, choć ja bym wybrała inne chociażby Guardy z DogStyle z serii Twist za 20zł..
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z racji tego, że potrzebowałam szelek od zaraz wzięłam te, bo innych w zoologu nie było ;). Mam zamiar zamówić porządne szelki Kibie, ale nie teraz tylko jak już przestanie rosnąć :D.

      Usuń
  3. Ja wlaśnie jestem na etapie zapisania mojego na takie szkolenie, przydatne informację mam zarys jak to wygląda ;) Mój niko w terenie niezbyt się słucha jest tak zafascynowany swiatem dookola ze zadnej komendy nie chce wykonac ;) Pieknego masz psa i zyczę wam powodzenia w szkoleniu, bede wpadac!

    jak masz ochotę to zapraszam do mnie i mojego Niko
    http://swiatniko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;), jak chcesz wiedzieć coś więcej o szkoleniu to po prostu pisz na mojego maila ;). Ty też masz pięknego psiaka, na pewno będę zaglądała na twojego bloga :)

      Usuń
  4. ale ona jest pocieszna! nie da się nie zakochać! :) życzymy sukcesów- kluczem jest konsekwencja i cierpliwość:)

    OdpowiedzUsuń