11 września, 2013

Fanpage.

Strasznie podoba mi się to zdjęcie :)
Dzisiaj krótka notka, może potem dodam jakiś filmik, zobaczę ;).
A więc tak, dzisiaj z nudów założyłam Kibie fanpag'a na facebooku. W sumie myślałam o tym już dawno, ale dopiero teraz wpadłam na to jak to zrobić ;). Na nim będą pojawiały się zapowiedzi postów, zdjęcia Kiby (czasami Chersi), filmiki i króciutka informacja dotycząca tego jak spędziłyśmy dzień ;).
Tutaj link: https://www.facebook.com/swiatkiby

Przekrzywione szeleczki :3

Kiba wreszcie zaczęła ogarniać o co chodzi z zostawaniem. Jestem z niej meeegaaa dumna. Teraz mogę się odwrócić i odejść na znaczną odległość, a niedawno mogłam cofnąć się przodem o 2 kroki :P. Oprócz tego Kiba pięknie już prosi bez potrzeby podparcia się o nogę :D. Na dzisiaj to chyba tyle ;).
Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. pierwsze zdjęcie cudaśne. ♥ Baddy już bardzo ładnie umie komendę 'zostań' mogę iść na prawdę na dużą odległość,a on czeka.gdy powiem 'noga' momentalnie przybiega do moich stóp.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dam radę tak nauczyć buńkę :D.

      Usuń
  2. Jak najbardziej 'lubię to' :)
    Samych dalszych sukcesików
    Pozdrawiam
    Karolina i Lola

    OdpowiedzUsuń
  3. No to się ładnie uczy ;) trzymam kciuki i zycze powodzenia

    http://swiatniko.blogspotcom

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że bardzo mało na fanpagu będzie Chersi ;c Mam nadzieję ze będzie się często pojawiać!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję ;). Na razie więcej czasu poświęcam Kibie, jej wychowaniu. Po prostu nie chcę jej "popsuć" tak jak to zrobiłam z Chersi. Jak będę miała chociaż troszkę więcej czasu to spróbuję opanować ją i nasze nieszczęsne chodzenie przy nodze. Jeżeli to nam się uda to na pewno więcej będzie zdjęć czesi ze spacerków i w ogóle. Jak na razie Chersi codziennie biega z tatą ;).

      Usuń