12 sierpnia, 2013

Tak się bawimy-filmik.

Nagrałam dla was filmik, który pokazuje jak spędzamy nasz wakacyjny dzień :). Niestety w tle pojawiło się odgłosy szczekania Chersi XD.



Wczoraj byłyśmy na pikniku rodzinnym w parku. Nie mogłam przeoczyć okazji to socjalizowania Kiby z ogromną ilością ludzi, których tam było mnóstwo. Kiba spisała się na medal, zachowywała spokój i nikogo się nie bała :D.
Dzisiaj kupiłam Chersi i Kibie kostki ze ścięgien wołowych (firmy Maced), Kiba swoją zjadła, a Chersi zostawiła i dlatego Kiba jej zabrała XD.

Kostki z Maced (jeszcze były żółte, ale są zjedzone XD)

Poznajcie papużkę falistą Lolę :D.


Pozdrawiam Ola&Kiba&Chersi;)

5 komentarzy:

  1. Ja to bym z chęcią kupiła mojemu biszkoptowi tą piłkę z Jolly Ball. Ale boję się że ją zaraz z pierwszyn "spotkaniem" przegryzie ją i pieniądze pójdą w błoto ;/
    No nic pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej przegryźć się nie da, uwierz mi ;). Ona jest twarda, śliska, a jak psiak chce ją ugryźć to mu ucieka :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona jest taka jak Boomer Ball? :D

      Usuń
    2. Nie do końca, ale coś w tym stylu ;). Tutaj macie link do tej piłki, tam jest fajnie i rzetelnie opisana: http://toys4dogs.pl/jolly-push-n-play-15cm-pilka-do-turlania,id265.html ;)

      Usuń
    3. W każdym bądź razie dzięki za informacje! Skuszę się chyba dopiero w lutym gdy psiak będzie miał 2 lata ^^

      Usuń