23 sierpnia, 2013

Kaftan bezpieczeństwa

Tak Chersi prezentuje się w niebieskim kaftaniku :D. Trudno było jej zrobić zdjęcie, ale jako tako jest ;).


A teraz zdjęcie porównawcze jakiej wielkości jest teraz Kiba ;).


Dzisiaj przypomniałam sobie o super miejscu nad moją "kochaną" Krzną, gdzie psiak może biegać do woli i tereny także są urodziwe ;). Obok jest boisko do piłki nożnej i jakiś facet kosił tam trawę takim traktorkiem, no i Kiba tym faktem była bardzo zaniepokojona, dlatego nie puściłam jej luzem ;). Na pewno wkrótce znowu tam pójdziemy, może nawet jutro, tym bardziej, że jest oddalone jedynie o jakieś 2 km ;).




I jeszcze zdjęcia z wczorajszego spacerku na nowo odkryte pola ;). W sumie nie wiedziałam, że takie tereny się znajdują oddalone dosłownie parę kroków od mojego domu :).



Przymrużone oczęta :D
Pozdrawiamy ;)

3 komentarze:

  1. Masz wspaniałe psiaki :)
    Mam nadzieję, że Chersi zaakceptowała swoje nowe "ubranko" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kibie bardzo pasuje w komplecie z Furkidza :D
    Wygląda oszałamiająco! A Chersi? :D Chersi ma cudowne wdzianko ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna obroża, od razu zwróciła moją uwagę!

    OdpowiedzUsuń