21 sierpnia, 2013

Deszczyk pada...

a my się bawimy i chodzimy na spacer :D. Kocham taką deszczową pogodę jak i moje psiaki ;). Dzisiaj już byłyśmy parę razy na spacerku, bo tak fajnie pusto na ulicy i te powietrze... Ale do rzeczy ;), dzisiaj jak nam się nudziło zaczęłam uczyć Kibę komendy "hop" czyli wskakiwania na różne przedmioty, na razie ćwiczyłyśmy na ławce, krześle, stołku i leżaku. Po 5-10 minutach Kiba wzbogaciła swój słownik o jeszcze jedną komendę ;). Nie wiedziałam, że mam tak pojętnego psiaka :D, ale to dlatego, że bunia kocha wskakiwać na krzesła, no to pokochała też tą komendę ;).



Wiem, wiem jakość pozostawia wiele do życzenia, ale tak to jest jak nagrywa się samemu ;).
Dzisiaj jak wzięłam smaczki do ręki to Kiba wykonała sztuczkę wstydź się, chociaż ją tego nie uczyłam. Musiała podpatrzeć jak ćwiczę z Chersi XD.




Jak na zdjęciach widać wczoraj zaczęło mi odwalać i zakładałam Kibie te chustki, na szczęście mała doprowadziła mnie do porządku i zaczęła się ze mną nimi szarpać ;).

Pozdrawiam :) następny post będzie jutro po zabiegu ;) 

4 komentarze:

  1. Lubię deszcz, ale nie błoto. ^^
    Potem błotniste odbicia łap są wszędzie n.n
    Grtulujemy nauczonych komend! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klara od szczeniaka nie cierpiała deszczu,a ja dzielnie ją przekonywałam, że nie ma w nim nic strasznego, jednak zdania swego nie zmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też padał, na chwilę obecną pogoda niezbyt ładna, ale chociaż nie pada :)
    Śliczny blog :)

    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń