08 sierpnia, 2013

Akcesoria z furkidz, zabawa z piłeczką jolly.

Na wstępie chciałabym bardzo podziękować za 1000 wyświetleń, bardzo dziękuję ;).
Akcesoria z furkidz.eu przyszły po jakimś tygodniu, oczywiście odebrałam później, bo byłam wtedy poza domem. Postanowiłam opisać je oddzielnie.



Obroża

Na zdjęciu wyglądała na czarną, ale jestem bardzo mile zaskoczona, że okazała się bardziej granatowa niż czarna ;). Jest wykonana bardzo solidnie, świetny materiał, miły w dotyku i co najważniejsze, miły dla psiej skóry. Kiba w niej się nie drapie, ani nie próbuje jej na siłę ściągać, wcierając się w kwiaty :P. Nie farbuje sierści, łatwo się ją zakłada i równie łatwo zdejmuje. Przy zamówieniu proszą nas o napisanie obwodu szyi psiaka i obrożę przysłali mi już ustawioną na ten wymiar, za co wielki plus ;).



Smycz

Zamówiłam 130 centymetrową smycz i jestem z niej bardzo zadowolona. Materiał na rączce i końcu smyczy jest równie miły w dotyku co na obroży. Ręka ładnie mi się w niej układa. Wzięłam smycz o szerokości 2 cm, ze względu na karabińczyk, bo w tej jest dużo mniejszy. 

Reasumując, bardzo polecam sklep furkidz.eu, jeżeli ktoś chce mieć ładne akcesoria i solidnie wykonane. Jednym minusem jest czas oczekiwania, ale wiadomo, że zanim to uszyją to trochę czasu mija ;).

Czas na drugą część postu. Czy wasze psy robią koziołki? Bo Kiba robi to chyba codziennie, na zdjęciach widać tylko środek tej czynności :P.

Efekt serduszka :P (między łapami)

Stwierdzam, że piłeczka jolly lepiej turla się i ucieka na kostce, albo podobnej nawierzchni, bo na trawie tak średnio ;). Ale jest to dla psów zabawa na sto dwa :D.










Codziennie bawimy się frisbee, Kiba coraz bardziej się na nie nakręca i wręcz uwielbia je ganiać i łapać :).







Na sam koniec chciałabym poprosić was o przeczytaniu informacji na blogu Pamiętnik Sashy- klik, może akurat wiecie co dolega tej suni i jej tą informacją pomożecie.
Pozdrawiam ;)




6 komentarzy:

  1. Gdzie kupiłaś tą piłkę? Może ja opiszesz czy jest trwała itp. :D
    Zastanawiam się nad jakąś obróżką z Furkidza która byłaby kolorystycznie podoba do mojej smyczy.
    Pozdrawiam i życzę sukcesów w frisbee!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piłeczkę kupiłam w sklepie internetowym toys4dogs.pl. Jest bardzo trwała, do środka można wlać wodę albo wsypać piasek, żeby była lepsza zabawa ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakieś 50zł nie pamiętam dokładnie ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny komplet, sama się zastanawiałam na jego kupieniem jakiś czas temu ze względu na wzór :)

    OdpowiedzUsuń