17 lipca, 2013

Wyprawa nad Zimną Wodę.

W poniedziałek wybrałyśmy się z Kibą i moją przyjaciółką nad jeziorko. Leży ono jakieś 4 km, może trochę więcej od mojego domu ;). Ogólnie było fajnie, Kiba też zadowolona z tak długiej przechadzki, ale do domu ledwo co wróciłam, tak mnie nogi bolały :P. Mała powoli przezwycięża lęk przed wodą i zaczyna brodzić w kałużach, nie oczekuję od niej pływania, ale może kiedyś się przekona :). No i wtedy Kiba złapała swojego pierwszego kleszcza, a znalazłam go w jej uszku ;). Muszę kupić jakiś preparat, bo proszek już nie wystarcza. Wczoraj wieczorem mój tata biegał z Chersi i po jakimś czasie przestała ciągnąć, więc może jest dla niej jakaś szansa ;). A tak to dużo sztuczkujemy, z Chersi skaczemy przez hula-hop, uczymy się obrotu, który coraz lepiej wychodzi, a Kibę w dalszym ciągu nakręcam na frisbee i gdy je tylko wyjmuję od razu jej się oczy świecą :D.
Znacie może jakiś fajny internetowy sklep z obrożami? Bo tak szukam i nic nie mogę znaleźć, a muszę niedługo zamówić jakąś ;).







Pozdrawiam ;)

8 komentarzy:

  1. Ale ładnie tam macie! :)
    Odnośnie sklepu z obrożami to polecam prodog.pl, większość firm, których produkty można tam kupić jest naprawdę porządna ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;),niektóre obroże są naprawdę piękne, ale te ceny :P.

      Usuń
    2. Trzeba przyznać, że do najtańszych nie należą, ale warto trochę więcej zapłacić, u nas służą bardzo długo i pewnie jeszcze spokojnie kilka lat będą cieszyć oko :).

      Usuń
  2. Przepiękne zdjęcia,a pierwsze dwa szczególnie kochane <3
    Nie wiem czy masz fb ,bo niektóre firmy tylko tam mają strony.Ja polecam ; Modna koza,Collars Craft Studio,Prestige,Tutti i Furkidz.eu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) , teraz nie wiem, którą wybrać, wszystkie mi się podobają :P.

    OdpowiedzUsuń
  4. być może w końcu się przełamie i zacznie pływać.! ja uwielbiam obroże w Furkidz.eu ♥

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moro też za bardzo wody nie lubi, ale powoli się przekonuje, mam nadzieję, że Kiba też da radę :) A co do obróżek polecam furkidz.eu, kudlatyart.blogspot.com albo prodog.pl :)
    Podrowionka ;)
    PS śliczne fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. www.furkidz.eu

    www.pitman.pl

    www.elperro.com.pl

    www.hubuform.pl

    OdpowiedzUsuń