26 lipca, 2013

Sztuczki- filmik.

Na początku chciałam podziękować Martynie od Fuksa (http://fuksthedog.wordpress.com/author/martynkoowaxd) za przepiękny nagłówek, bardzo Dziękuję ;). Obiecałam sztuczkowy filmik, więc dodaję ;).



Jak zwykle podczas nagrywania filmiku Chersi miała dużo rzeczy do roboty, w tym obwąchiwanie krzaczków, nie powiem ma wyczucie czasu :/. Jak się podoba? Jestem przygotowana na ostre słowa krytyki. ;)
Dzisiaj z Kibą troszkę pobawiłyśmy się frisbee, z czego mam parę zdjęć ;)






Mam frisbee i mogę uciec :P
Kupiłam dzisiaj małej obrożę przeciw kleszczom i pchłom z firmy Sabunol ;).



A tak się w niej prezentuje i wbrew pozorom wtedy nie spała ;). 


Wczoraj na spacer poszłyśmy z Kibą do miasta, żeby socjalizować ją z samochodami różnego kalibru i większą ilością ludzi. Jestem z niej bardzo zadowolona, spisała się na szóstkę z wielkim plusem. Gdy czekałyśmy na światłach grzecznie siadała na moje polecenie i czekała razem z nami ;). Ludźmi i samochodami też się nie przejmowała. No ale na początku przestraszyła się kosza na śmieci, ale dzisiaj tam chciała zajrzeć XD. 






Dwa pierwsze zdjęcia robiła moja przyjaciółka Zusia ;) (zresztą widoczna na ostatnich zdjęciach :P). 

Do zobaczenia za tydzień ;)



2 komentarze:

  1. Hah, nie ma sprawy, jakbyś coś chciała to pisz :3
    Kiba jest przesłodka <33 : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!
    Czekam na frisbowy filmik :)

    OdpowiedzUsuń