22 lipca, 2013

Ognisko- wypad do babci.

Wczoraj pojechałyśmy razem z Kibą do babci, od razu po przyjeździe poszłyśmy na pola, żeby mała po podróży rozprostowała kości ;). Miałam zamiar iść do lasu, ale ze mną zabrali się moi bracia cioteczni i nic z tego nie wyszło. Gdy wracaliśmy zgarnął nas samochodem wujek i pojechaliśmy na ognisko do mojej cioci. Poszłam z Kibą rozejrzeć się po okolicy i drogę zablokowała nam krowa. Nie miałam pojęcia jak ją ominąć, ale wreszcie zdecydowałam się przejść przez zboże. Kiba była trochę zdziwiona co to za potwór, chociaż wcześniej zabierałam ją do krów mojej babci. Podchodziła do niej, po czym się wracała, naprawdę świetnie to wyglądało :P. Niestety nie mam zdjęć z samego ogniska, bo do tego czasu aparat mi się rozładował. Mała była bardzo zaciekawiona ogniem, stała bardzo blisko i miałam wrażenie, że tam zaraz wejdzie, ale nic takiego się nie stało :).




















Nagrałam też dwa filmiki ;)




W następną sobotę (27 lipca) jadę nad morze na tydzień. Oczywiście bez Kiby i Chersi, bo nie zamówiliśmy żadnego domku ani pokoju i z psem trudniej znaleźć kwaterunek. Nie chcę tam jechać, na dodatek jedzie z nami moja ciocia z córką. Jak ja nie cierpię tej jej córeczki, a będę musiała się nią zajmować :(. Czyli przez tydzień nie będzie żadnych postów, chyba że będzie tam gdzieś wi-fi, wtedy może coś naskrobię, ale co skoro nie będzie ze mną moich dziewczynek. Kiba z Chersi jadą na ten czas do babci, znając życie znowu będą chorować po tym jak babcia da im jakieś kości, zupy lub nie wiadomo co jeszcze. Chociaż zawsze jej powtarzam, żeby im tego nie dawała, a ta i tak musi im rzucić, bo są takie ''wychudzone''.
W piątek ogoliłam Chersi, zabawnie teraz wygląda, tak łyso :P. Jeszcze dzisiaj muszę jej podrównać łapki i ogon, a jak to zrobię to wstawię wam tu zdjęcia ;).
Pozdrawiam ;)

2 komentarze:

  1. ale super.! *__* filmik z krówką najlepszy. :D

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd ja to znam... [chodzi o tę babcię..] xD

    OdpowiedzUsuń