24 czerwca, 2013

Zamówienie z toys4dogs ;)

Dzisiaj wreszcie zamówiłam rzeczy z internetowego sklepu toys4dogs.pl. Przesyłka powinna dojść jutro albo w środę, mam nadzieję, że wszystko przyjdzie w całości :P. A więc zamówiłam:

  • gumową kulę na sznurku 
  • niebieskie frisbee dla szczeniaków (Kong puppy flyer)
  • Wubbę dla szczeniaków o kolorze niebieskim
  • dysk Hero Air 235 kolor czarny
  • klasycznego Konga
  • kulę ze sznura, kolor zielony
  • kość ze sznura, kolor niebieski
  • 4 piłki tenisowe
  • Jolly Push-n-play, kolor niebieski
Jeszcze muszę kupić pasy do samochodu dla psiaka i nowe miski ;). Nie mogę się doczekać kiedy te wszystkie rzeczy przyjdą :).
A na koniec parę starych zdjęć Chersi, wczoraj niestety nie mogłam zabrać Kiby do babci, bo pogoda popsuła nam szyki.


Zarośnięta Chersi :P

3 komentarze:

  1. Czekam na zdjęcia zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uu to widzę że zakupy zrobione i to porządne. :) ja rónież dokonałam zakupów w zoologicznym ale nieco mniejszych.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń