29 czerwca, 2013

Wakacyjny post.

Wreszcie już są moje upragnione wakacje i dużo czasu wolnego dla moich ulubienic :D. Mam bardzo ambitne plany i jak już wiecie, bo truję wam o tym już dłuższy czas, to jutro wyjeżdżamy na wieś na całe 2 tygodnie. Niestety Chersi z nami nie jedzie, gdyż kocha polować na kury mojej babci. Planuję już wycieczki do lasu i nad staw, gdzie można się kąpać.Niestety internetu tam nie będę miała, a co wiąże się z tym, że nie będę pisała postów dopóki nie wrócę. Ale za to będę miała mnóstwo zdjęć i ciekawych przygód do opowiadania :). A teraz o moim zamówieniu. Paczusia przyszła w środę rano, ale czekałam aż wypróbuję zabawki ;). Sklep jest godny polecenia, wszystko doszło w takim stanie jak miało być.



 Nawet dostałam gratis miętowe kosteczki, no ale szkoda, że było ich tylko 5.


 Kong sprawdza się znakomicie, pierwszy test wykonała Kiba. Solidnie zlizała pasztet i dobrała się do zawartości :P.





Kość ze sznura także cieszy się dużym uznaniem, ale nie wytrzymała próby zębów :P.



Dyski latają świetnie, na razie uczę się nimi rzucać, ale coraz lepiej mi idzie :). Kupiłam jeszcze dzisiaj mięsne smakołyki do szkolenia.


Kiba na szczęście nie ma choroby lokomocyjnej i nawet podczas tych dłuższych wyjazdów zachowuje się spokojnie, a większą część drogi przesypia ;).



Wczoraj nakryłam Kibę na tym jak siedziała sobie na ławce, aż pokusiłam się o zrobienie zdjęcia, ale wyszło bardzo słabo, gdyż robiłam je przez okno :P. Do tej pory myślałam, że to dla niej za wysoko, a tu proszę :).


Życzę wam miłych wakacji ;).





4 komentarze:

  1. Wspaniała wiadomość. Sama bym chciałam mieć te zabawki dla mojego psiska, tyle mogę pomarzyć i pozazdrościć.

    Pozdrawiam Sayavo

    OdpowiedzUsuń
  2. uu zawartość paczki super. :)
    jej na prawdę Kiba jest identyczna jak kundelek moich sąsiadów.! :O miętowe kosteczki mamy,500g. kupiłam za 8zł,a z Maceda również obecnie mamy smaczki tyle że mix mięsnych przysmaków.
    ps. ale ślicznotka zasiadła na ławce.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno spędzisz ciekawie te wakacje ;)
    Wow ile zakupiłaś nowych rzeczy ! Czekam na relacje z frisbee :)
    Ostatnie zdjęcie wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Duże zakupy, ale wyraźnie widać, że bardzo udane ;). Powodzenia we frisbowaniu! Niecierpliwie czekam na relacje z wyjazdu :).
    Pozdrawiam ;).

    OdpowiedzUsuń