30 kwietnia, 2013

Sportowo...

Chersi odkryła swoje powołanie. Będzie grała w piłkę ręczną, ewentualnie w piłkę nożną. Gdy jej dałam moją piłkę to cieszyła się, kopała, brała do pyska... i latała z nią po całym podwórku :P. A jak ją zawołałam na smaczki to przyszła i z wielką uwagą położyła delikatnie piłkę na ziemi. Specjalnie tak śmiesznie przekrzywiła mordkę XD.



Moja reprezentacja ;)





Jęzor :P

Mój piękny nochalek 
Mam zamiar zamówić Chersi zabawki z toys4dogs.pl. Co myślicie o tym sklepie? Zamawialiście już coś? Piszcie w komentarzach swoje uwagi i polećcie mi jakie zabawki wybrać ;).

2 komentarze:

  1. Jej spotsmenka ^^
    Notke czytałam dawno ale teraz daje koka kiedy kolejna nocia ?:p

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedługo powinna się pojawić ;). A dokładniej jutro albo w środę. Może zmontuję jakiś filmik jak będę miała czas :D.

    OdpowiedzUsuń